Tuesday, January 10, 2012

Happy Birthday Hero.. Ayah :'(

Assalamualaikum..

    Harini 6 Januari 2012 hari jadi Ayah.. Aku nyaris terlupa wish birthday..
Aku tak bagi apa-apa, wooooo..kalau lah aku berkerja aku dah bagi hadiah kat Ayah, ni yang aku mula tak sabar bila aku boleh berkerja macam orang lain. Nak balas jasa Mak dan Ayah, dan nak belanja semua orang yang pernah belanja aku dari dulu sampai sekarang. Taknak kedekut. Tapi nak juga simpan duit untuk diri sendiri, kang aku nak kahwin takde duit!! #TetibaKeluarPasalKahwin. Itu yang penting, haha.

    Buat Ayah yang tercinta handsome dan manis, anak Ayah sayangkan Ayah. Ayah yang menanggung anak-anak Ayah sampai sekarang. Tapi anak Ayah yang sedang menulis ni je belum menjadi seorang yang berjaya (belum graduate, belum kerja, dan belum kahwin) hahahaa.. Terimakasih Ayah yang telah menyara kami semua. Semoga Ayah jaga pantang dan kesihatan. Moga Ayah sihat selalu, dan Dilindungi Allah. Semoga Ayah dijauhkan dari perkara buruk.
Siapa berani dekat meh sini ada kayu ni haaa meh! 
(Gambar ni Ayah tengah kacau bubur asyura)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
benda ni sepatutnya dah post dari haritu, tapi tak post. Ni baru nak post.
Okay habis.



p/s: semoga Ayah bebas dari kes. Ya Allah peliharalah Ayah dan sekeluarga :'(

3 comments:

Nhidayah said...

Happy belated birthday pakcik ibrahim yg muka garang tapi baik hati.hehe

Bella Adra said...

thanks you kak dayah :*

Nhidayah said...

welcome nabila.kirim salam semua ;)